loading

Nahrávání nových nabídek může zabrat i několik minut. Počkejte prosím.

login ico
Uživatelské jméno

Heslo

V případě zapomenutého hesla jej můžete OBNOVIT, nebo se jednoduše REGISTROVAT
login ico
Email zadaný při registraci

Po zadání platného emailu Vám dorazí zpráva na zadaný mail. V ní naleznete další kroky pro obnovení hesla.
Návrat k přihlášení.
NaplánujSvatbu.cz | NaplánujStavbu.cz | NaplanujRodinu.cz | NaplanujUbytování.cz | NaplánujChov.cz
 




MístoPráce.cz » Administrativa » Všeobecní administrativní pracovníci

Všeobecní administrativní pracovníci

ASISTENT/KA GŘ

Líbilo se: 0x


Firma: DT - Výhybkárna a strojírna, a.s. [ič: 46962778]
Nabízený plat: 22000Kč - 0Kč
Adresa pracoviště: Prostějov, Dolní 3137/100
Načítám mapu...



Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Úvazek:
Pracovně právní vztah: [od 01.01.2019]

Vhodné pro

Absolventy střední školy: Ne
Absolventy vysoké školy: Ne
OZP: Ne
Bezbariérové: Ne
Cizince: Ne

Poznámka

Nástup ihned. I ABSOLVENTI. Kontakt: Bc. Zdeněk Doleček, DiS, tel. 777 817 147, e-mail: dolecek@dtvm.cz (osobní nebo telefonický kontakt mezi 7:00-15:00 hod.). Požadujeme: - min. SŠ vzdělání, technické vzdělání vítáno, - zkušenosti na obdobné pozici, praxe v délce alespoň 1 rok, - perfektní znalost MS Office (kancelářský balík), - komunikační dovednosti a time management na vysoké úrovni, - příjemné a profesionální vystupování, časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost a loajální přístup, - znalost českého a anglického jazyka na pokročilé úrovni slovem a písmem, další jazyk vítán, - organizační a koordinační dovednosti, koncepční přístup, -proaktivní přístup a chuť se neustále zdokonalovat, - řidičský průkaz sk. B, možnost služebních cest. Pracovní náplň: - kompletní administrativa spojená se zajištěním veškerého administrativního servisu, přípravy denního programu a další úkonů nezbytných pro výkon funkce GŘ, vedení harmonogramu práce GŘ - vedení sekretariátu i nad rámec klasické pracovní doby, - prověřování formálních náležitostí písemných materiálů a podkladů na porady a jednání, včetně řešení nedostatků, - tvorba zápisů z porad a jednání, příprava prezentací a reportů, zodpovědnost za zpracování dokumentů, vedení evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění, - plánování a příprava schůzek, služebních cest, zajištění víz, letenek, ubytování, - součinnost při organizaci a přípravě návštěv, zajišťování občerstvení a příprava zasedacích místností k jednáním, - plnění pracovních a organizačních pokynů GŘ, - vedení knihy došlé a odeslané pošty, přijímání, třídění a vydávání pošty závodům a centru, - vedení knihy jízd a evidence čerpání PHM osobních automobilů členů představenstva, - prohlubování a rozšiřování odborné kvalifikace potřebné při výkonu funkce, - zachovávání mlčenlivosti o všech důvěrných informacích a obchodních tajemstvích společnosti a dalších skutečnostech, které získá nebo se dozví při výkonu své funkce. Co nabízíme: - zázemí ekonomicky stabilní, moderní a perspektivní společnosti, - práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, - přátelské pracovní prostředí, příjemný pracovní kolektiv, - řadu zaměstnaneckých benefitů (stravenky, příspěvek na jazykové a odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené aj.), - atraktivní motivační mzdové i pracovní podmínky - dle znalostí, schopností a dovedností, - možnost dalšího odborného růstu.

Kontakty

Kontaktní osoba: Bc. Zdeněk Doleček
Telefon: +420 777 817 147
Mail:

Zadal: ÚP ČR - kontaktní pracoviště Prostějov


Mistoprace.cz | Všechna práva vyhrazena.| Mapa