loading

Nahrávání nových nabídek může zabrat i několik minut. Počkejte prosím.

login ico
Uživatelské jméno

Heslo

V případě zapomenutého hesla jej můžete OBNOVIT, nebo se jednoduše REGISTROVAT
login ico
Email zadaný při registraci

Po zadání platného emailu Vám dorazí zpráva na zadaný mail. V ní naleznete další kroky pro obnovení hesla.
Návrat k přihlášení.
NaplánujSvatbu.cz | NaplánujStavbu.cz | NaplanujRodinu.cz | NaplanujUbytování.cz | NaplánujChov.cz
 




MístoPráce.cz » Poradna » Hledání práce » Internetový marketing pod lupou

Internetový marketing pod lupou

Hledání práce

Internetový marketing lze chápat různými způsoby, pro někoho se jedná o proces řízení, jehož výsledkem je předvídání, poznání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem, zajišťujícím splnění cílů organizace. Ale například dle Choffeye je marketing na internetu pouze tzv. aplikací a příbuzných digitálních technologií za účelem dosažení marketingových cílů.

Nástroje internetového marketingu

Cíl internetového marketingu je podobný jako u klasického marketingu, tedy pochopit přání a potřeby zákazníka a odpovídajícím způsobem je uspokojit. Specifické je pouze prostředí a nástroje s jakými se na internetu pracuje. Hlavním předpokladem pro účast ve světě internetu je vytvoření vlastních webových stránek, které je třeba na internetu zviditelnit natolik, aby si je našli potencionální zákaznicí či uživatelé. Zviditelnění stránek začíná u analyzování prostředí a konkurence, pokračuje optimalizací pro vyhledávače, budováním zpětných odkazů, vytvářením reklamních kampaní, public relations a končí opět analyzováním, tedy vyhodnocením účinnosti společně s návrhem na další postup.

Kdo ovládá internetový marketing?

Jelikož internetový marketing není jen určitý samostatný obor marketingu, ale hodně komplexní reklama, která má celou řadu vlastní specialistů, kteří jsou odborníky ve svém oboru na internetu.

SEO specialista – optimalizuje webové stránky pro vyhledávače

PPC specialista – vytváří a spravuje reklamní kampaně na Google a Seznamu

Facebook specialista – spravuje profily a řídí reklamní kampaně

E-mail marketing specialista – vytváří newslettery a koncepty přímého marketingu

Linkbuilder – buduje zpětné odkazy a vytváří podporu pro SEO specialistu

PR specialista – komunikuje s médii, vytváří a rozesílá tiskové zprávy

Obsahový stratég – vytváří koncept obsahového marketingu a komunikuje s copywritery

Seznam konkrétních marketingových specialistů v ČR najdete na www.marketingovy-specialista.cz



Mistoprace.cz | Všechna práva vyhrazena.| Mapa